Monday, July 20, 2009

Malam ini??!!

Malam ini, aku ade 3 things to attend to...sume nye wajib..tapi aku x tau nak pergi yg mane satu...

1. Latihan Gamelan
2. Proses melekat poster CP
3. Man Utd vs Malaysia

1. Latihan Gamelan
- FYI, aku ade join 2 groups of gamelan..firstly aku join kelab gamelan, under astena..asides that, aku pun join kelas gamelan lpas di insist oleh Peah and the Gang...kirenye join kelas ni aku akan mula dari bawah balik...tapi aku x kisah, coz budak kelas ni same batch aku...and aku pun x faham knape kitorg mcm separated out from each other..kalau aku g latihan tonite, aku akan main untuk FSU, itu event kelab bukan kelas gamelan..aku bukan x nak main tapi kalau boleh aku nak graduate dgn2 dak kelas gamelan yang lain. x nak lah aku sorg je main or aku ngan kudin je ke...

2. Proses melekat poster CP
- ini no komen, kene buat yesterday actually..tapi IM lambat balik pulak dari wangsa maju..thus, kene buat hari ini...ade 200 poster nak lekat ni..aduih, tapi yg hitam putih...yg compulsary nye dah lekat last weekend, yg berwarna..

3. Man Utd vs Malaysia
- this is definitely gonna be a good match, man utd is raring to go against the spirited malaysia team...this match is on bcoz david gill hs decided to cancel man utd tour to aussie...aku pun x tau knape...but anyways, i dont wanna miss this one too..


kalau ikut priority, aku leh susun mcm ni..
1. Poster
2. Man Utd
3. Gamelan

eh silap2..
1. Man Utd
2. Man Utd
3. Man Utd..

hahahahaa...

No comments: