Thursday, October 29, 2009

sem 1

ahh...now im a happy man. final exam dh habis..4 paper dalam 3 hari.
alhamdulillah...ade hikmah jugak paper xde skip2 ni.
dpt ganti tidor2 aku time study hari tu.haha.

sori sbab kalau korg bukak blog ni asyik nampak "perhatian lelaki2"..haha..
bukan x nk update blog, setiap hari aku berlumba2 ingin mengupdate blog..
kalau x banyak je aku nk cakap..tp momentum nak menulis tu dh makin hilang..
mcm man u kalah, itu kalau ikut kelaziman aku mmg mengamuk2 kat blog.tp aku x buat.
sbab esoknya aku exam calculus. (sambung kat bawah #)
tp apakan daya masa mencemburuiku..bz dgn assignment MASB and final exam.
dahlah first exam degree. agak cuak jugak lah coz every pointers are carried to the next sem.
tp ini tidak mematahkan smangat aku nk mnruskan hidup ini.hahaha...
itulah lpas ni aku update lah senantiasa...cuti pun sebulan..fuhh lame..haha
x sabar den nak balik. btw aku blk hari sabtu ini. so yg dh ade kat kuching tu silelah jgn sgan2 ajak keluar ok.haha..

# yg malam man u tu aku tension bebenar..dhlah esok exam berat. advanced calculus..rumah aku dh dekat dgn lot 10 yakni gerai makan yg penuh dgn peminat2 bola sepak seperti aku.
aku budget tutup tingkap langsir semua org jerit aku x dgr.tp sangkaan aku meleset.
dgn di laptopnya aku bukak live score..and kat lot 10 nya org jerit2...
tapi ironinya org jerit dulu baru die update kat live score.
so aku agak terkejut2 bila org jerit. tgk sape yg score , red carded ke ape ke.
hish ironi btul mcm lagu irony wondergirl.hohoho..
ckp pasal wonder girl...rumah aku skarg dilanda demam K-Pop (ye rumah aku didiami lelaki sejati, tukar blk pmikiran korang)..
sume pakat usha mimpi nk carik awek korea secomel soo young of GG. sampai kn kwn aku dh merangka cara mcm mane nak ade in contact with them. gile ape. (eh bukan akuuuuu)
hahaha...

sem 1 ni pun dh habis..and alhamdulillah aku selesa dok amanah ni, and hepi coz next year aku dpt stay rumah yg sama lagi. which means x payah pindah2 angkut2, peti ais, set hifi, aircond, almari baju, sofa ape segala. thanx ketua amanah yakni Baim(royalti baim...) sbab tolong kitorg. syg kau.hahaha.. sem 1 ni nk kate tense sgt KUDIN lagi tense sbab die bnyk assignment, tests, kuizzes..haha..tp so far aku enjoy material yg aku belajar untuk civil engineering ni. looking forward for more exciting things next year. yeehaaaa~

No comments: