Tuesday, May 11, 2010

wth

uhhh lame gile x update blog ni. 5 hari dah. haha. tu pun hari ahad tu update2 malas and manja2 je dari aku.

now tgh bz mempacking barang2 dkat rumah coz kitorg nak pindah end of dis month. angah pun ade balik for 1 week so boleh lah tolong2 dkat rumah ni. next week die balik upnm and ade military training.
dlm tgh mengemas tu tibe2 adik aku berkata2

"itulah beli novel x beringat kan dh kene packing banyak2 ni", kata alang kepadaku.

aku menjawab, "........", sambil menenung matanya.

hahaha baru skarg nk komplen malas nk kemas barang semua. ummi aku beli je majalah wanita ibu seridewi dan keluarga saji anjung seri daripada koleksi terawal dulu yg saiznya sama besar dgn lebar kotak. hahaha bygkan lah aku sumbat dlm kotak terus muat tanpa cacat cela. mudah keje aku kalau semua majalah besar2 macam tu. keh keh keh. (sori gelak ni x appropriate sgt)

yeah tadi Malaysia kalah kpd Jepun dlm saingan piala Thomas. honestly aku tgk 2 main things yg bother aku time match tadi iaitu:

1. Hafiz hashim main relax sgt sampai aku pun x rase tension. hahaa
2. commentator yg sorg lagi (selain hasbullah awang) tu siape sbab aku x nampak muke die and die bercakap mcm muncul sikit2 je dlm live telecast. hasbullah awang pun mcm layan x layan je die. kesian.

itu lah yg dpt aku take note. so kalau Malaysia nk mnang next round which kite hope x jumpe yg power sgt mcm china or indon kenelah btulkan 2 benda ni. hahaha.
p/s: skuad malaysia jgn risau aku ttap sokong anda semua.

owh yeah 2 hari lpas ahad malam isnin aku berhempas pulas menahan keringat and ke'nervous'an siapa yg dpat mnang champion Barclay's Premier League. honestly harapan aku sgt menggunung nk wigan mnang dkat Stamford Bridge, tp sebaliknya (chewah 'sebaliknya') chelsea yg bantai 8-0. ni 4th match in one season chelsea bantai 1 game 7 goals ke atas. yeah what the heck aku ckp pasal chelsea tp ni lah yg btulnye. they by far had been superior in front of goal. all season long. although byk match man utd x menyebelahi man utd for example kalah dkat fulham, blackburn and burnley. BURNLEY tu kalau lah carrick score penalty tu, haishhh, mesti blog ni dh pnuh kaler merah. hahaha. kalau x percaya check post aku 1 tahun yg lepas exactly this date. :)) mmg manezz 3 straight league title but for precedential fourth x dpt tp xpelah.

haish x lame lagi nak pindah. and pindah pun bukan duduk rumah sendiri for the time being coz rumah x dpt approval lagi. 3 months lagi baru dpt. for the time being ( i mean later) terpaksa reside dkat sumwhere near our taman perumahan dkat seremban tu. haish new environment again. masjid yg baru lagi. hopefully dpt adapt cepat2 lah.

p/s: please bukak everrise dkat seremban. bawak seremban matang jaya ni bawak sane lah baru best. :)

No comments: