Monday, September 29, 2008

days at home...

huhu...Assalamualaikum guys n girls...sorry wat u all wait for my latest post...ahaks..hehe, my days at home were n are very tiring but very meaningful...hehe, ive been busy helping my mother kemas rumah...lap itu, lap ini..masak itu, masak ini..aku x kisah, coz semangat raye tu tinggi..hehe, anyway..aku sedih nak tinggalkan Ramadhan ni...tiada bulan seindah Ramadhan ni..

aku kat rumah now tgh gain my 'P' license from other jabatan lak....jabatan Abah..haha, ni much harder dari get the actual 'P' license from JPJ..hehe, being able to drive smoothly after 3 months is very 'best'...nothing can capture my emotions after being praised by my father..haha, but the ultimatum is when my father did asked me to drive his Unser....nah, x taulah betul ke x...bagi aku, itu dah cukup bgs..adakah abah dah bagi aku 'P'?oh tidak...x semudah itu...x selagi aku beli P dari kedai workshop mane2...hehe, but i dont set any target for this break...my target is to drive by myself during the next holiday...cuti sem...emm, seems optimistic...xpe...i have 2 weeks to sharpen my skills..hehe...duhh, stop this driving thing...

anyway, i feel a bit dissapointed, for not being able to join my friends, bukak same2 kat kuching...sori guys, im really sori..i didnt make it coz my mum dah masak banyak...sodap lak tuh...hehe, so sape2 my ex-school mates yg bace blog ni, i apologise k...hehe...actually the plan is meant to be on the previous day..but then, the 'party planner' hamidah couldnt make it...she needed to break fast with her family..its ok...hehe...so di hari raya ini, minta maaf zahir n batin guys...hehe..

No comments: