Monday, October 20, 2008

hello everyone..
hari ni second day aku kat kuching..nak tulis dalam bahasa melayu lah ye..bebas skit...aku risau gak, koz kwn2 aku dah banyak update blog...yg baru buat blog pun ade...so cam risau gak lah, aku chatting ngan org ni, die x suke org ade blog tapi x update..haha, aku agak terasa ckit...coz aku lame gak x update blog, coz aku hampa ngan speed internet amanah...but whatever, now im back; revived n alive....hehe...

hari aku balik tuh...aku gerak dari selayang, Makcik kesayangan aku hantar...sampai KL Cat..dari situ, org advised aku naik bas...tapi aku x tau pesal aku x nak naik bas...even ianya murah..jauh lbih..aku decided amik klia transit, pick the nearest spot from lcct, which is salak tinggi...from there, il take either bus or taxi...the fare costed me about 12.50, murah lah gak...mule2 aku pkir aku dpt jimat coz tambang bus x jauh beza sgt dari g salak tinggi...haha...ni yg x best nak cite ni...
sampai salak tinggi, aku tgk mcm xde org...stesen tu mcm baru pas kene attack zombie hidup...sunyi, lengang..xde aura..haha, aku cuak..x lah cuak, tapi kaget lah gak...aku turun n cube terminal teksi or bus...tapi xde!oh, adakah pandangan mata ku ditutup hijabnya untuk melihat bas atau teksi???haha, aku melilau2 di situ, cube mencari ilham...x taulah, aku rs nk call bro teksi yg bese pick up aku dari uniten g airport...aku call die, tapi die kat rumah, putrajaya....aku ckp aku kat salak tinggi, die x dpt amek...haha, coz jauh amat n die x tau mane stesen tu...duhh...now what...haha, aku beli ticket pusing ke putrajaya...18 minutes wasted..haha, now duit aku dah 15.50 coz fare dari salak tinggi ke pj is about 3 ringgit lebih..aku naik train n tunggu...akhirnya aku sampai putrajayan bro teksi tu pick aku kat stesen...akhirnya, sampai juga aku d airport...on the way to the airport, org tgh masyuk2 tgk race moto kat sepang circuit..ade convoy moto2 'besau' woo..tapi, ak x minat..haha, kpale otak aku fikir balik jer..

sampai airport, aku carik port letrik nak charge laptop aku...lame gile tunggu makcik sorg ni..ntah ape die buat ntah...haha, tapi aku dpt pakai gak lastly...

aku naiklah plane, tido (cam biasa) n sampai...

hahaha...alhamdulillah..

No comments: