Friday, February 13, 2009

esok balik..

olla...internet mlm2 mcm ni mmg cam hampeh..tah ape2...aku rs diorang sj buat down thus budak2 dpt study for final esok..hehe, esok final day exam kitorg..aku de exam kol 4.30 sampai 5.30...x tau nk study ape pun..tapi nsb baek ade paper final previous years..haha..tp sjak hbs physics2 2 hari lpas...laptop aku jd serbuan..menjadi pusat kejar-mengejar antara pak polisi dan kereta2 gempak ku..(bkan kreta aku pun..save game org aku sembat..)haha..n aku bangga diorang boleh dpt heat 5 for permulaan..wakaka..

tapi yg plg best skali esok ialah....haha...aku balik Kuching!!huaaaa...internet laju...air cond...kereto...lorong 4...everrise..kwn2 lame...(even x ramai yg ade..mmg malang..)yg ado pun nazri kawi, n alli je kot..sape2 lagi ade tlg bagitau..x pun aku carik nanti..haha..so mlm ni kene kmab brg ckit2...bukn2..byk2...n x sure lagi nk ltak brg kat bilik siapa..buat pengetahuan u all, kitorg kene charge 90 2 minggu just nak ltak barang...n itu pun bukan 90 satu rumah, tapi satu blik sahaja..nonsense...mahal gile...tah ape2...clearly diorang nk duit..90 nk buat ape???diorang byr bil letrik ke ape?buat maintenance kat rumah ke?kalau aku blik xde jacuzzi dlm toilet aku siaplah..haha..(vain..i know..)

x sbrnye nk balik..wakakaa...aku main game je 2 hari ni..termasuk lah kwn2 aku..yelah, xkn nak buat tutorial kot kan..haha..gile ape..tapi esok chem lab sejam shj, dgn 20 soalan objektif..kalau x pun diorang tukar format..itu bukan hal aku lah kan..nk wat camne...

esok aku igt nk grak dari uni10 dlm lpas maghrib..thnx to azie, sudi hantar aku g klia...yelah sementelah ( ape tu??) die nk balik sepang jugak that night...eh silap..tomorrow nite..hehe..aku igt nk rasuah die burger king ke ape ke nanti kat klia..hehe..gempak mat..ter"baik2..."(ikut stail espada..)..

oklah..till then..now n ever...bye2..

4 comments:

heqing said...

zul...
exam nt 2.30pm ke???

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

haah...right?i tot 4.30..ive been spreading the threat..hahahaa...last night only knew...

chocobi said...

zul.
exam 4.30 ke 2.30?
kau buat aku pening.
ishk2.

---

p/s : inguitio

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

2.30 lah kot..haha...