Friday, February 13, 2009

mimpi ku td..

morning guys...pagi ni hari aku x dimulakan dgn baik..aku mimpi yg teramat sadis...
takut gile aku..haha, n lega gile aku bile bgn dn berkata, "fuh...babek!"..haha..
mainan syaitan ni jadi bile otak tgh stress or keadaan tidur yg tidak sempurna kan..
yelah, tidur ni ade byk stage...ade 4 stage...1st stage, tidur x lena...2nd, tidur awang2-an...3rd stage tidur lena..
stage last iaitu tidur nak mampus...hehe..the first 2 n the last stage biasenye dpt mimpi2 yg skt hati...
sbab tu korg kalau bgn dari tidur yg amat lame rs mcm mamai n x sdar diri nk ktuk kpale sendiri kat bucu dinding..
eh x lah smpi mcm tu..hehe..n 1 more thing kalau b4 tidor korg x basuh kaki..hehe...


pagi ni paijiq n irham, espada, hotshot..(sape lagi eh) ade exam calculus 1 kat library...wishing diorang sume dpt jwb soklan tanpa terkial2..haha..n wish me the best for chem lab ptang ni..hehe..k ahh..bye2..

2 comments:

chocobi said...

oh.
aku pun dpt mimpi gak.
tapi mimpi yang merapu.
aku mimpi dukung lisa.

ha2.

---

p/s : hutiespi

fakhruddin said...

tak baca doa tidur!!
Allahumma bismika ahya wa amut
^^,