Saturday, April 18, 2009

Hati kering dan rokok..juga Arsenal..

morning guys...hari ni amat crah...panas je..kalau kat skolah dulu, hari ahad dgunakan untuk basuh baju dan mengeringkan ape2 yg patut...yelah bdak skolah kan, ade yg kumpul baju2 kotor basuh skali gus hari ahad...tapi aku ckp lah, ltih giler buat cam tu...dulu2 x tau kan...so buat jugak..tapi hari ahad ni pun, panas nya sampai tgh hari je..lpas tu mesti hujan..itu yg aku x faham tuh..aku rasa bile ramai org basuh baju, wap air banyak evaporated ke udara..justeru, membuatkan awan kumolonimbus semakin berat...lalu turun hujan di serata alam..(ape aku ckp ni...)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

last night aku g mkn ngan kwn2 aku...si A, si B dan si C..si A dan aku sendiri tidak merokok..maka si B dan si C amat teruja pada rokok tersebut dan obses sama seperti aku obses terhadap Manchester United...cuma beza aku dan si A, si A seorang yang berhati kering..tau maksud die kan..haha...bcoz even b4 this, kitorg pernah main2 dgn si A suruh die sepak si B kat PD ri tuh...and si A x main trus spak bola kat muke si B..kitorg kaget, n cakap "yes2!!"..hahah...x lah...aku terkejut gak lah..coz die relax je buat mcm tu...nk jd crite, last night si A kate kat si B kalau die patah kan sebatang rokok, si B marah x..si B ckp die x marah, kalau die patahkan sebatang...seraya itu, si A patahkan sebatang rokok...prap...sebatang habis...si B chill lagi..senyum2 je...pdhal dalam hati ntah sumpah ape ntah kat si A..haha...tapi x hbs lagi...ade lagiiiiiiiiii...die ambik lagi sebatang, n cakap nak patahkan jugak..si B x sempat nk ckp ape2, si A trus patahkan rokok tu, n dicecah dalam kuah roti canai....wahahaha....time tu aku x sanggup dah tgk, coz rokok tu mesti sgt2 berharga untuk si B dan si C..ok, si C diam je..coz itu bukan rokok die..die suke pancung je..cis!aku igt penderaan si B hbs, tapi tidak..die ambik satu lagi dan ckp nak patahkan jugak..kali ini dibantu oleh sorg hamba Allah yg lain..huh...ptah lagi satu rokok...maka tamatlah riwayat 3 rokok si B...die trus buat muka kecewa yg amat...dalam hati aku cakap, mamat ni nk burst kat cni ke..tapi s B chill, ckp "chill lah.."and si A ckp nak ganti rokok si B yg die dah patahkan..n sebab si A dh patahkan rokok2 si B, nak tau x ape jadi lpas tu..??











ARSENAL KALAH 2-1 DGN CHELSEA WOI!!!!!!

hehe..maka si A peminat Arsenal yg memakai baju Arsenal pada malam kekalahan Arsenal trus blah lpas full time weasel..haha..

No comments: