Sunday, November 23, 2008

1 weekend yg happening..

adik aku kcik2 dh pndi buat muke..



bukan the happening..yg mark wahlberg inside..hehe..
as my family members are all at kampung, i shall balik kg every week...
wahaha, sounds ****..but who cares..aku nk balik kan...dh name pun kg aku...
lgpun, the tambangs are not expensive...
but last week luckily azi was seeing his gf at seremban....so, he gave me the ride..
untung, save 15 myr for komuter n taxe ride from uni to serdang..
neways, that particular day..hari hujan particularly..aku gler ngantuk dlm kete azi..
di bwk ikut jln yg aku x pernh ikut b4 this...die tanye aku, "mane jln g seremban plg dkat...?"
aku menjawab, "eh, hari ni cerah kan...??", aku dlm kepura2 an sembunyikan kjahilan aku tentang jln d smnanjung...
wahahaha...
sampai2 kat terminal, aku trus dgn rakus mencari bas united..aku x nk buang mase, coz paksu dh menyeru2 aku d kg...
n yg plg penting, ps3 nye membelai2 name ku..hehe...
aku smpi gk d kg ptg tu, tapi terlepas pandang rumah atok aku....
aku mmg dari dulu x pass2 jln msk kg aku...walau dh lbih sratus kali aku balik kowt...
hehe, xpe2..nanti aku wat sign board..
dsebabkan itu, bas terlajak..n aku berjln kaki bbrapa ratus meter ke belakang..
hehe...


the weekend was filled with lemang, rendang, fifa, fifa, fifa, naruto...(tuk kanak2, n aku interframe ckit..)
hehe...tapi bestlah..even lemang itu 2 kali terjatuh dari row..n column..kene isik santan balik..
ltih lah...alalala...


now aku dh balik rumah, n wat keje2 yg tertunggak...hehe, neway, sape yg nk lemang dtg lah..tapi lemang nye dh xde lah...
tinggal daun pisang..
hehehe...

acik...hahahaha...

sebelum collapse...

after collapse..same kowt..??

No comments: