Friday, November 14, 2008

madagascar 2...

tadi pas phyf tutorial..kitorg smayang jumaat...n kiran @ zak ( seperti yg diminta empunya badan..) g alamanda...ptang ckit..teeka pun der gak..asma ade kenduri kowt..??neway..haha...ptang tadi hujan lbat gile..skarg pun tgh hujan lagi...hbs kain2 aku d jemuran..(mcm jemur luar, sjak bile amanah ade ampaian gergasi...)...

sementara menunggu zak...







sampai2 di alamanda, beli ticket mnonton madagascar...mnemani haziq yg sangap nk tgk cite katun itu..haha..aku xleh nk wat ape dah..hehe..


hbs menonton, (x yah aku pnat2 nak review cite tu plak...tapi aku leh ckp yg kali ni byk emosi dlm cite tuh...)aku menggadaikan wang aku sejumlah *99 myr untuk seutas jam...ini pun ats dasar token of appreciation yg ayah aku cadangkan..for spm n pmr..coz aku lom tbus lagi duit yg kerajaan negeri swak bagi kpd ku yg berdrh mnang..wht the?haha..
anyway, aku decide beli jam yg besar..muat2 d tgn aku..hehe..syg dowl..tp aku still syg jam breitling aku yg berharga RM 45,000 itu..tp syg dh rosak..




p/s:nape aku x tunjuk jam??sbab aku x nak tunjuk lah..hehe...

No comments: