Saturday, March 14, 2009

cdih dowhhhh..

dah lame aku x rase feeling mcm ni...
mmg tahun ni, x pernah lagi...biase slalu..
tapi seyesly ini first time...
bese kalau balik dari sane, mmg aku hepi jer...
tapi mlm ni, semua bende serba x kena..
aku x tau nk ckp ape..
ini x btul, itu x btul...
itu salah, ini salah....
tapi kalau dulu, aku rs prasaan ni, ade insan akan jadi mangse mendengar rintihan hati aku ni...
tapi kali ini, xde org kot..xpe2, aku ade blog ni nk luahkan prasaan aku...
knape mcm ni jadinye..
biase ok jerk, perfect, flowless..
tapi mlm ni, arghhh..x taulah..
aku harap sume ni mimpi...aku nk bgn esok n cakap, "alhamdulillah, mimpi je.."
tapi apekan daya, ini realiti...
sume dah tercatit..pusing balk jam pun x gune dah..
dahlah...aku frust thp cipan ni...(even cipan x tau rase frust..die jadi mangsa..)
aku nk pergi jauh..tiba mase nanti, muncul balik...
huuuuuu...seyesly, aku rase down giler....now...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

1 comment:

fariza_ija said...

lorrhhh...zul2..pesal ni??ade smthin happen ke???jgn cedey2 k..ija dcni...hakhak~