Wednesday, March 11, 2009

remarks for u all..

hari ini dan minggu ini....
-------------------------
adoi...ltih btul..haha..x bagi salam dah..mmg ltih gile lah...aku pun x tau nk kate ape...dlm 2-3 hari ni aku rs mcm mls nk blogging..coz aku rs nk digest kan suasana baru sem 3 ni...yelah, x stabil lagi..even dalam kelas pun aku x tau lagi sape yg btul2 bdak klas aku...diorang kuar masuk...yg senior2 repeat pun ramai gak...huhu...

tadi aku ade tutor chemistry dgn lecturer part timer ni...name die ape ntah..x igt lak...b4 this aku dgr die jadi lab instructor untuk lab chem kwn aku...n aku asyik dgr remarks yg x baik je bagi diri die ni..cerewetlah..ape lah..garang lah...tapi not until aku ade tutor dgn die tadi...msk2 kelas je, aku tgk die ni ade sense of urgency yg tinggi...then die start mngajar ikut soalan tutor...n aku bleh cakap, yg die sorg lecturer yg amat bagus...explanation yg amat clear..terang...n btul2 memahamkan aku..huhu..care die ajar pun seronok, even die x buat lawak..tapi one thing bout him, die x suke org pgang pen time die explain..n tadi die ternampak aku pgang pen, die pandang aku smacam...aku pun lpas kan pen tu n x sngaje pen jatuh ke atas lantai membuat bunyi yg bingit...tibe2 satu kelas gelak..hahaha..hampeh btul...tapi, aku tgk kwn2 aku pun sronok dlm kelas tadi..so, aku harap kite same2 berjaya menempuh sem 3 yg bakal amat memenatkan ini..hehe..

tadi budak2 seksyen lain ade MTAF gak..tapi ptang tadi hujan amat lebat..aku dgr diorang duk dlm dewan je..so x kuar jmur panas..n x kene denda mcm ya kitorg kene denda tempoh hari..haha...bak kate marzuki dgn rambut br nye, diorang kuar 15 minit terakhir untuk buat pt 10 ataupun tepuk lalat...atau pun lompat bintang...hehe...

ape lagi, yap2..aku nk sgt tgk match mlm ini..Manhester United vs Inter Milan..huhu..one that i waited anxiously..huhu..dh lame aku tunggu match ni...harap2 man united akan through ke quarter final..n aku rase kalau diorang lpas, akan jumpe team england lain coz both chelsea n liverpool dah lpas test masing2....n aku pun tkt gak tgk bayern munich yg naik high belasah sporting lisbon 7-1 pagi tadi..alah, man utd pun dah buat kat roma dulu..hehe..wakakaka...doakan aku berjaya keluar malam ini!!



P/S:kroh3...kroh2..maghrib woi..

No comments: