Tuesday, June 30, 2009

angah masuk upnm..

ive been away for 4 days b4, visiting my brother in upnm...he dpt the army scholarship...congratulations angah...tapi b4 he officially can enter upnm, he had to attend camp tunas wira...for all the scholars lah...so we went to mtd for his honourship ceremony....when i arrived, everyone is green...hahaha...and their faces are painted in carmouflage colours..i couldnt find him...so we just sat back and waited for the ceremondy end...pas sume bende tu habis, we found angah and met him...surprisingly, muke die dh cengkung..nampak tulang pipi...truk sgt ke latihan ngah..haha...i bet mmg truk coz angah lost byk weight...aku nk join lah lain kali, cuti sem hantar along pegi kem tunas wira ummi!haha...






















tapi aku mls nk tulis byk2, kitorg pun g lawat2 rumah2 kat seremban...ngan gambar adik2 aku yg sengal..termasuk abg nya skali...haha..btw, wishing angah all the best for his uni life and be tough for whatever coming against your way..insya Allah..


p/s: nah korang..gambar budak sexy.hahaha..

7 comments:

haziqemphaty said...

dulu mase aku baru kenal2 kau,
kau tak de lah macam nie don.
kau mane suke amik gmbar lompat2.
sekarang dgn adik2 kau sekali kau ajar lompat2.
haiz.
haiz.
=(

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

hahhahahahahaha....
kau punye pasal?
kau ckp ape?sbab aku baru knal kau kan?
haaa, tgk adik2 aku dh melompat!

Alyxis said...

oh adik msk upnm..congrates.!
hehe btw, comel adik . :D
tak sangka zul ajar die maen lompat2. haha

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

haha..itu sume kene ajar ika...
untuk mase depan...
ika kene ajar adik ika gak..

Nasuha said...

wah, congrats for u brother!~ =)

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

haha..makseh nasuha...

Anonymous said...

uiyo..
gempak seyh adik kau don..
don2..
aku rindu lepak ngan kau..
almaklumlah..
dah degree kan...
T_T