Wednesday, June 24, 2009

kek Lapis!!

haii...
today, aku byk jln2...pagi tadi mcm biase, tugas aku hntr dua adik ksayangan aku ke skolah mereka...kol 6.30 pagi kot, mamai2 lagi...kalau aku x fokus mau aku langgar guru besar skolah mereka...sbab tu aku prefer untuk mandi trus lpas bgn b4 subuh..supaya aku segar..haha, then pastu aku blk rumah..days b4, aku dh janji ngan nazrie ajiji nk bwk die g skolah today sbab nk ambik sijil spm..interpretation aku , die nk tumpang aku ke skolah...pagi tadi lam kol 9, aku kall die suh keluar tunggu luar rumah die...aku reverse kereta, tgk die reverse kereta jugak..ape kau nas!hahaha..die dan aku igt masing2 nak tumpang kereta org...erk, ape itu?aku dh lah berseluar jeans, aku naik atas cpat2 tukar kepada pakaian yg lebih molek untuk ke sekolah..tgk, aku still hormat peraturan skolah aku ( aku syg skolah tau... )haha...aku pun drive lah ke skolah, dan jumpe nasrie kat sane..ambik sijil nye 5 minit je...tapi berborak dgn staff2 dan guru, Pengetua, pk2 sume...lame gile..rindu plak aku rase kat diorang..lame x jumpe2 guru2 favourite aku time skolah dulu..haha...

balik dari skolah, aku bwk ibu ku dan adik lelaki ku ke gersik untuk beli kek lapis sarawak...5 bijik semuanya, untuk disuap kepada rakan2...x sangka2 aku jumpe isya and family kat sane...masuk pintu, aku tgk awek comel ni mcm familiar je...haha, lol!die g ngan family die esok baru balik...knape byk2 tempat kat sarawak ni pegi kek lapis salmah jugak?(hehe, royalti)...ok2...

so brg2 aku dh siap pack, ptg ni siap2 nak pergi...
huhu, flight kol 8...bye2 guys..

3 comments:

Alyxis said...

kek lapis sarawak sedap ke? hehe
nak jugak rse..

baek betul sggp tukar sua jeans tu. hehe :)

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

haha..sdap lah jugak..
(sbab dh slalu rase...)
ika nk?nanti zul pos..haha.

mmg kene tukar..kalau x kene 'boo' kat sane..hehe..

Irham Manan said...

1. Aku pun pergi sekolah ambil sijil.

2. Yeay kek Sarawak terbaik!!!!!!

HAHA...