Thursday, June 4, 2009

aku bukannya malas...

maafkan aku kerana tidak menghapdet belog ini...bukan nya aku malas tapi aku mengalami mental disorder yg mane tiada idea yg nak dicurahkan ke atas blog ini..semua blogger akan menghadapi krisis2 begini, seperti biasanya berlaku ketika ada perkara2 lain yang lebih penting berlaku dalam hidup mereka. begitu juga aku yang tidak menghupdate ini. tiba2 aku rasa kejam jika tidak update..bukannya tidak ada benda nak ditulis, tapi entahlah. aku lebih suka pergi ke blog2 orang dan tgk org menghupdate dgn hepi nye..and aku pun hepi tgk diorang update...tapi aku pissed off bila org yg blog nya selalu ku baca tidak mengupdate blog mereka..adilkah?lantas aku berfikir bahawa aku harus mengupdate blog ini. aku takut jugak, sbab bila aku update, aku update sekali banyak. 4-5 post sekali proses mengupdate. ambik kau.

banyak je benda yg aku nak tulis kat blog ni, H1N1 lah, korea utara and korea selatan punya problem lah, manchester united kalah final lah, terminator salvation lah, penanti lah, hari gawailah, final examlah, fenomena andropeda polemik remaja hingusan masa kini lah, blablabla..tapi aku x taulah..ngahahah...


-----------------------------------------------------------------------------------
dah2....next monday final exam akan bermula. dimulekan dgn paper english, seterusnya Calculus 2. the next day will be physics and on wednesday, chemistry. dan akan dihabiskan dgn paper agama Islam pada hari khamis. moga2 aku akan sihat sepanjang minggu final exam dan mendapat result yg di-ingini...Aminn..

btw, now budak2 u lain dah cuti..tinggal aku sorg kat cni..aku dh tempah tiket on 15th june...so ramai2 kita serbu klia ok? nadia and kc pun balik hari itu..tapi diorang flight lain2..although exam hbs on thursday and ill be going back on monday, 4 hari itu aku nak buat pengemasan lah kat rumah. and decide barang2 nak letak kat mana. so sape yang nak tawarkan diri jadikan rumah dia tempat punggahan barang2 aku dan housemates, and bakal housemates aku sem depan, sila tinggalkan e-mail korang ok?ade dak2 ni yang pergi kem macam zul jamil dan arip dan kacang. ade yg plan nak g makan cendol Kuala Pilah and pas tu gi cendol Leman Dawi. Pak leman dawi, sila byr royalti, saya iklankan anda.haha..ni sume sebab aku slalu bising2 kat budak2 ni yg cendol diorang sedap, itu ini..tapi mesti ade suara yg cakap, "biase jee..kat tut! lagi sedap..", ngahahha...tgk, aku dh start merapu ni..

oklh, aku nk g tidur lah, esok nk bgn awal..nk sambung study lagi..revise lagi..latihan..byk lagi...bye2...

p/s: ini effect bace buku The Art Of Public Speaking dan percubaan untuk menghafalnya..hughh..

No comments: