Saturday, February 13, 2010

lalalala.

hello semua.

selamat malam aku ucapkan dan selamat pagi aku ucapkan bagi yang berada di new zealand. hik3. knape new zealand? hoho. xpe2 nnti kite tau. 

aku now di rumah tyson dan afiq. yg lagi 6 members of the house ade agenda masing2. thanx sbab diorang bg tumpang. haha. bukan aku x nak balik mana2 tapi nk tnangkan fikiran ckit je. makan pun kais pagi kais petang makan petang. ksian brother mcdonald hantar food banyak2 kali. haha. tp nasik masak sendiri lah. bukan aku x nak balik kuching, tapi cuti sampai selasa je. btw angah dah sampai rumah dah pun. aku amat jeles. haha. pesanan untuk angah:

" bawak kereta baik2. jgn keluar je"

ok tu je pesanan aku. haha. 

mlm ni x taw lagi nk buat ape. nk tgk mercun meletup- letap takut terkejut2 pulak. nk mendonlod kesian pulak isi rumah diorang ni nnti download limit exceed pulak. maklumlah pakai %^%$x. hahaha. susah hidup ade limit2 ni. susah lah nk download family outing nanti.

btw next week and 1 week after ade byk tests and quizzes yg mendatang. besides ade presentation agama yg due next week ni. mlm ni berhempad pulas buat agama lah nampaknya. group 1 and 2 that day did 2 very good presentations. cume group 1 punye presentation halted coz ade perasmian majalah iluvislam dkat masjid uni10. di sini sy ingin menyeru anda semua untuk membeli majalah keluaran karangkraf diterbitkan setiap hari jumaat, cuma rm2 senaskhah. terutamanya remaja2 di luar sana. marilah kita membeli sambil beramal ye kawan2. haha.

hari esok? haaaa...x taw lagi. tapi on monday ada reunion x-gen di midvalley. hope i could come. ngehehe. miss u all guys!



sumpah rindu.

No comments: