Sunday, February 7, 2010

perihal register.

oh Uni10 im begging sila bukak new classes for BM korporat. aku really nak amik BM time special sem ni. bukan ape, for the sake of free time during usual sem. aku tgk kwn aku yg amik BM mase sem 1 dulu struggling cope dgn mase. bnyk projek kene buat. so hopefully aku dpt buat special sem and mase sem 3 or 4 nanti aku dpt fokus dgn subjek lain. 

pagi tadi ijat dh awal2 msj aku nk dtg bilik. arip last nite pun g taw nk buat add drop same2. 3 hari sbelum tu im dh mintak tolong buatkan subject registration. haha tapi sadly guys.

1. Ade org yg x update study plan b4 this dgn add BM for special sem. so automatically korang x dpt add BM for this special sem.

2. Ade org yg timeslot die lambat lagi, tapi kelas BM 3-3 seksyen tu dah penuh. way b4 our time slot. mcm mano tu. nanti bukak special sem time add drop, hopefully dapat buat add drop and classes baru akan dibuka.

3. ade org yang x bayar langsung yuran. automatically korang x leh nak buat apa2. hoho. bayar dulu MYR6000 baru boleh register ok.

so as a conclusion kawan2 civil aku yang lain sume yg aku dgr x dpt add subject BM. remember, kami bukan membuat kesalahan mahupun fraud yg direka2 tapi mmg kelas sudah penuh way b4 our timeslot. heh. nasib2.


lantas aku arip dan ijat membelanja perut di KFC billion untuk mengubat lara di hati.

No comments: