Sunday, December 28, 2008

PLKN starts...now!!!



hellow....yes2...aku br blik dari weekend kat selayang..ya, for sure it is an amazing one....every weekend is a good one for me...haha, neways...i spent most of the time with my family, n had some difficulties in watching man utd match...ya2....man utd won by 1-0 to the resilliant stoke....tevez is the eventual winner 7 minutes from time...n guess what...kat kedai aku g tu ( aku kene g kedai makan coz pakandak aku x amik sport...), bile man utd score, aku sorg je jerit kuat2...kwn2 aku tau camne aku jerit kan..haha...yg peliknye, kedai sebelah lagi bising..siap shisha...haha...aku x kisah pun..yg penting man u score..haha..



kompeni aku...BRAVO...
mnang kawad kompeni..
pasukan sorak futsal..lihatlah kami bergelimpangan..haha...
yg tgh tu lah SM..hehe..
tike waja diri...fuh...


nad menuding jari...
aktiviti ptg2...poco2..
takraw...
comel2...hhehehee...













sarapan yg nampak not promising..hehe..






hari ni, dh start program plkn siri 6..n hari ni, mengundang byk kenangan dlm hidup aku...time g plkn, mcm2 aku rase..tapi aku x lah nangis2 cam org lain...control cool, coz org igt aku jurulatih fizikal....coz bdn same mcm sarjan kamson...haha..sori jen...neways, aku dulu kem kat sematan...the best kem in malaysia..(seperti ape yg org lain rase terhadap kem diorang...)...mcm2 modul aku ikut...yg mmg bagus2...mmg mule2 rase cam syial jerk...coz aku igt xde pekdah aku rs lagi ramai org yg lbih layak g plkn ni dari aku...coz diorg hbskan duit je antar aku..haha, tapi bile aku dah pegi...seriously...baru aku faham maksud kesamarataan...bile sume kaum di botakkan kepala, aku rs kite sume same...xde yg beze..baik kau cina, melayu, india, iban, dayak..dan lain2...itu yg aku suke plkn ni...n one thing, kerjasama...bile bilik kau kotor, same2 lah kau bersihkan...satu ketul mee yg tumpah tu 8-9 org kutip same2....walau pun perit, byk bende yg aku belajar...cikgu kompeni aku lah, org panggil SM..jgn tanye aku knape....hahaha....die mmg kuat jerit...komando laut..tapi nk hbs plkn, die jadi cool smacam..although die still jerit "wira!!!!!!!"...tu dah jadi intipati..haha...bende plg aku x dpt lupe plkn ni, bile org buat lari berhalangan...aku nak buat, kwn2 aku yg sejenis ngan aku ( aku lagi tough diorg cakap) x nak buat..tapi aku berkeras nak buat...diorang x suruh gak..haha, tapi aku degil...although aku buat sampai jatuh dari monkey bar tu..peduli ape aku...aku dpt sumthing very valuable dari situ...one more thing, diorg x expect aku dpt push up and bangkit tubi yg aku buat dgn enteng tu...(berpeluh gakl ah..haha...), aku suke org under estimate kite at the first glance, but then they'll know that we can do lot better than what they hypothesised..haha...argh...aku suke plkn ni, sbab tu aku tulis x igt dunia...kalau korg nk tau, korg g lah...coz korg kalau pegi, korg dpt values yg korg x kan dpt kalau duduk rumah or g keje time cuti...hmm..itu pendapat aku lah..k?Kem Putra Sentosa, aku akan sentiasa igt ape yg kau bagi kat aku untuk jadi a better man...huhu...




p/s:terima kasih kepada JLKN kerana pilih aku, kepada kem komandan, jurulatih2, org kantin, dewan makan, akak kerani yg lawa tapi sampai skarang x tau name die..haha...

aku dan rakan2....

1 comment:

fakhruddin said...

dude
sweet memory huh?
no.no. no way.
hahaha =p