Saturday, January 2, 2010

2.01.2010

as usual on weekends, ill be buzy bee (or i SHOULD!) bcoz of the reports thingy. inilah jadinya bila laboratory for both fluids and materials fall on monday n tuesday respectively. tp lpas lab bukan nk buat lab trus, berangan2 lagi sepanjang minggu. then time weekend baru nk siapkan lab. haha..tp mcm tulah bak kate Mr. S di mana mase cuti kite x boleh main2...kjap pun x boleh. mase cuti lah kite nak bak up mase study n buat keje. hehe, aku ikut cakap lecturer je ok. btw, today budak2 batch X-gen jumpa di midvalley. sangat devastated aku x dpt ikut diorang. firstly pasal reports ni. kene submit hari ni jugak through email. or else kelam kabut lah sunday night. then dari mlm tadi aku kene stomach ache yg membuatkan toilet jadi destinasi utama aku. d*mn gile geram. sume benda x boleh nak buat. mandi x leh, bangun tidor x leh, kemas bilik x boleh ( cantik punye alasan ). ini semua pasal kuih koci yang im bawak dari majlis tunang cousin die aku rase. sebab aku lupe nk masuk dlm fridge lpas keluarkan. but anyways, aku hope korang happy dkat mid and nanti2 ade joki kite jumpe lagi. aku sayang korang sgt2..haha...

seperti kite sedia maklum, hari ni dh hari ke-2 kite masuk tahun baru 2010. as usual budak2, remaja ni whine lah nk celebrate mane, siape sambut care paling cool. haha, for me seyesly aku x pernah anggap sambut new year ni havoc sgt. terpulanglah pade diorang yg nak bergasak2 main snow dkat klcc or curve tu. eh ade snow ke?bukan fireworks je?haha.. aku even cadangkan kat kwn aku nk pegi penang mlm new year tu. haha..aku men2 je kot tp ade jugak kwn2 yg bagi tanda positif. but anyways, aku x sambut pun. biase2 je. lagipun ade unsettled problem. haha..ke dah settle..x surelah. that night aku hantar im pegi tunang...i mean die pegi cousin die tunang. lpas tu aku ngan mahlil balik uniten. aku dok selamba je dalam bilik kerjakan kaspersky yg buat problem. haha..then dkat pkul 11.45 aku nekad keluar uniten. tiba2 dtg adrenaline rush! aku drive pegi bangi. hehe..jumpe s w i n g..

one word.    ;)

dpt bunga api free. haha..x yah pergi jauh2 sampai the curve, lpas tu stuck dlm jam. just nice. love it. alhamdulillah, 2009 berjaya aku lalui dgn jaya nya. boleh kate mcm tu ke? hmm..x taulah.just azam aku tahun ni (tunggu2 kalau x cliche) ialah x nak jadi cliche mcm last year. haha..u know it.

No comments: