Thursday, January 14, 2010

quickies

ok just a quick update.


1. aku mengutuk insiden baling molokov dkat gereja, satu tindakan yang tidak mengira sensitiviti agama lain. Islam tidak mengajar kita bertindak ganas terhadap orang lain. semuanya boleh dibawa berbincang.

2. ada 4 report nk siapkan by end of this week, semuanya mechanics of materials.

3. ade 2 tests next week. mechanics of materials dgn mechanics of fluids. students course lain semua dah berhempas pulas now tiba giliran budak2 civil pulak. doakan aku selamat merempuh minggu depan. 

4. desire aku nk menonton bola dah makin merudum. mengapa ini terjadi. ohh tidak, kau baru 20 tahun so guna masa sebaiknya. nk switch rugby world cup next year kot. yeah x sabar..

5. amat cemburu dgn budak- budak arab kelas aku yang amat aktif di dalam kelas, sampai mempertikaikan ketidak sungguhan lecturer dalam pengajaran. padahal lecturer tu ok je.

6. dah tu je, aku pun dh naik 20 tahun ni. sungguh tidak remaja aku rasa. luarnya, i have to be but inside. haha..anyways thanx for all the birthday wishes. love u all.

1 comment:

durrah said...

bro da 20-an..
budak arab sgt aktif ke? msti ade yg hnsem2 kan?