Sunday, April 27, 2008

Result tinju Angah@Zulfuadi...


brothers in crazy mood...




Aku pun x igt biler, dlm minggu ni start kot..adik aku kat RMC tu join comp. tinju antara kompeni...aku nak wat coverage je ckit pasal die nye match..b4 this, die x de pengalaman pun dlm tinju nih...tup2,die wakil kompeni die masuk tinju...haha,mane x terkejut aku.kah2,yelah...buat nye impak kuat kat kepala die, pas tuh concussion n ilang ingatan, sape nak tanggung..ha,tu yg aku risau...tapi xpelah, b4 that...a bit trivia about tinju..or boxinglah kan..

Ok, tinju terbahagi kepada beberapa kategori...aku fokus pada men division je lah ye...




then ade cruiserweight n heavy weight...aku start suke tgk tinju ni(walaupun x berape minat sampai giler2) lepas aku tgk series the contender..dlm cite nih diorang wat mcm AF lah..haha,just af tu nyanyi2...diorang kene tumbuk2...aku suke tgk part bile diorang fight, diorang kaitkan emotion sekali..sedih, gembira..paling aku x tahan bile aku tgk anak boxer tuh cdih tgk bapak die kene belasah dalam ring..silap hari bulan bleh nangis tuh...haha...kantoi aku...


ni fighter2 tuk contender season 1

so, straight to the point cita pasal adik aku..satu mlm die call die ckp die menang first rumble...haha,aku dah excited sgt...die kene tumbuk sekali, then die bagi lawan die tuh 3 combination; right, left, uppercut...budak tuh bleeding terus hidung ngan mulut dier...baru first round...haha, terus menang tko...tgk, kuat giler tgn die...selang bape hari lepas tuh, die call lagi...die menang lagi semi...dgn cara same gak...budak tu bleeding trus dapat menang tko...haha...die pun survive lagi...then, pade jumaat lepas kot...die match untuk final...aku takut actually,yelah x kan final semudah match2 sebelum ni yg mane die bagi tko due2 in the first round...haha, mlm tu die x call aku...rupe2 nye die kalah...tapi die kalah 1 mata je ngan opponent...die ade skit2 bleeding gak tapi seems ok kot..coz die still igt aku sape..kah2.....Aneway, congrats bro...bahaye gak penumbuk die ni...len kali die balik x berani provoke die lebih2...haha,silap2 aku plak yg tko..


muke serius.....



nak ganti sergio mora..



victory is yours....

No comments: