Monday, April 28, 2008

Nervous....


please the two of u...be fit..



fans...show ur colours!!


Aku sekarang dah x keruan...takut tunggu pagi esk punye encounter between the catalan n the red devils...aku dah nervous...aku x tenang...aku mesti tgk...hua...!!!man u fans, show ur colours...even aku xde kat old trafford, aku akan jadikan ruang tamu rumah aku sebagai theater of dreams untuk mlm ni punye match...uwa!!!!!!!hanya Allah yg tahu camne perasaan aku hari ni, until 3 pagi esk..setakat ni, barcelona yg hampeh tu kalah kat de portivo la coruna..haha, n rooney ngan vidic are doubts dor this match...just hoping that they will be fit to face this match...ape2 pun, pagi esk segalanya akan ternyata sape yg akan melangkah kan kaki ke moscow...Go2 Man united...



patah kaki kau...haha!

No comments: