Tuesday, December 22, 2009

balasan org yg bongkak

last weekend amat menarik...and aku rs amat menyesal sebab aku amat bongkak...critenye begini.

.

.

.

.

.

.

;)

>)

^8^

.

.

b4 tu, liverpool ade match..seperti yg kita tahu liverpool dah lame terkeluar dari mane2 title or cup or piale mahupun hadiah saguhati champions league..and sejak 2,3 menjak ni liverpool dh jadi bahan lawak seantero..hoho amat kasar...diorang kalah 2-0 dkat portsmouth...team paling cikai skarg kat barclays..aku pun tgk org lain buat status best2 kat fb...aku x nk ikut actually tp sebab nafsu, aku tergoda jugak. haha..aku tulis

"malas nak komen lebih pasal LIVERPOOL KALAH 2-0 KEPADA PORTSMOUTH"


seperti biasa, mendapat sambutan hangat lah kan..haha...

but then tibe match man utd..aku x dpt tgk sebab kat selayang..xde astro tp ade broadband angah..thanx gile...mule2, first half aku tgk kene 1-0. aku sabar lagi sbab man u lambat panas..but then aku trtidor, bgn pagi je..


MAN UTD 0- lg 10*x Fulham


kesimpulannya jgn lah anda bongkak sebelum bermulanya perhitungan..x kiralah final exam ke telematch ke sukaneka ke...ok?

No comments: