Wednesday, December 16, 2009

xde kelas.

morning guys..hari yg cerah d bangi today. nothing much to do, bgn tidor lpas dikejutkan oleh cd.
haha, thanx sbab 5-6 kali call. hari ni xde kelas pkul 9. lecturer on leave. next class pun pkul 2. class mechanics of materials. subjek yg aku belajar amat interesting, mcm foundation utk semua benda lain yang akan aku belajar nanti. and 1 more thing is that, now dh nampak ape bende yg aku deal. slab, column, beam, tensil, strain, etc. in other word, more specific dari b4 this. hope aku dpt sustain minat aku ni sampai bila2. engineering is gonna be my 'life' for like, years to come.

1 thing yg aku x brape berkenan ialah (agak lawak jugak actually). ade 1 time tu lecturer aku ni indian yg aku rase mmg dari india kot. correct me if im wrong. biaselah kalau loghat and pekat bahasa seseorang tu melekat dkat lidah org tu kan. so lecturer aku ni agak pekat bahasa india nye. and even sampai skarang pun die still mcm tu, and budak2 lain pun kadang2 buat lawak pasal benda tu jugak. tp 1 thing bila budak2 arab belakang aku ajuk2 balik ape lecturer aku cakap dlm kelas. mmg org lain x dgr tp aku dgr and pada pendapat aku amat lawak sebab diorang tegur pelat org lain as if pelat diorang amat mudah difahami and un-ajuk-able. bahasa diorang pun bukan org x boleh main2 kan. haha, tp lawak jugak lah. aku pandang mamat2 arab tu slack 2-3 kali jugaklah. tp end up aku jugak yg gelak same dgn diorang. sori lecturer. haha..

tonight, im going back to n.9 again. yeayy..haha..abahs gonna pick me up at 10. aku ade kelas agama pulak tonite. dlm pukul 10 habislah kelas. dis weekend ade wedding penting yg we hv to attend. knape penting...haaaaaaaa~..adelah sbab nya..hahah..btw that day mak aku bgtau yg pokok kelapa yg dah lame ade dkat halaman rumah atok aku tu dah tumbang. nasib baik pokok tu x jatuh atas rumah or sumthing. mind u pokok tu had been there for ages, dari aku lahir mmg dh ade pokok tu. amat tinggi, and time kcik2 dulu aku pun pernah rase takut dkat pokok tu takut2 die jatuh atas rumah. and mase ummi bgtau tu pun aku terkejut. syukurlah semua selamat, cume elektrik je x selamat. then ummi ckp TNB sampai pkul 1.30 pagi nk repair. wow amat effisien..!!x sia2 tnb ambik aku jadi scholar. (eh ape kene mengena.)hahaha..


dhlah, aku nk study MOM pulak. take care y'all..


p/s: mbsm

No comments: