Tuesday, December 1, 2009

sem 2

salam guys..

finally im back in uni...sume benda berbangkit mcm sewa rumah, ytn pemberi duit, jadual kelas semua dh settle..aku hari isnin tu trus pergi registrar mintak result. nk serah trus kat yayasan. aku x nak tunggu lame2 dah.. lagi lambat dpt duit merana nanti, nak beli buku, alat tulis, makan, enjoy. eh xde2...x leh enjoy2. poyo je padahal alat tulis banyak lagi and buku nanti2 bleh beli. ytn sure bagi in advance punye. haha...now pn bergantung pada lifeline yg abah bagi b4 msk uni hari tu. ckup bertahan untuk 2 minggu, approximation b4 elaun masuk. but anyways, luckily first day of sem wasnt as bad as sem 1. time sem 1 dulu kena buat id ( tempoh 3 hari ), x payah beratur nk tunggu surat masuk degree, rumah x konfirm lagi ( bila masuk rumah tgk dh ade penduduk )...nsb baik alhamdulillah dis sem x truk macm tu. and dis sem pun dh x de keje cereka pendek tu. nk carik keje lain malas pulak rasenye. haha. btw azam nk join ruggers balik dis sem. nk aktif menjalani hidup sihat. haha.. ni penting utk perancangan new zealand, eh i mean masa depan. haha.cume aku nk semak balik certain subjects yg aku rase aku ptt score, tp dpt gred yg aku x sangke2. huhu. nnti aku buat, 50 ringgit bro nk semak semula. haha..

family aku except angah semua now in kelantan. jalan2. fuh jeles btullah. kalau boleh nk ikut je padahal minggu ni belum study pun. lecturer pun x msk kelas lagi. yg ade pun yg lab instructor ni. hihi.. so far jadual aku tgk ok, byk laboratory dis sem. dh nampak ke'civil'an di situ. hehe..and xde calculus dis sem, yelah dh advanced calculus last sem. ape lagi advance dari advanced calculus??

today suppose ade add drop session, so aku x payah buat ape2 sbab x nak tukar jadual ni. aku rs dh ok dah, except aku x dpt elak klas pkul 8 pagi yakni matb 133. and today aku kelas pukul 2 ptg start. sampai 6. ikut plan nk balik kg je hr ni. hehe...tp tgk lah dulu mcm mane..esok ke. yedak??

No comments: