Thursday, November 5, 2009

alone forever.

aku bukan jenis pendendam or whatsoever benda yg sewaktu dengan nya.kalau aku marah aku cpat cool n aku lupe aku yg aku marah n sape yg aku marah. syukur aku ade perangai mcm ni. kadang2 aku jadi marah kat diri sendiri pulak bile dh hilang marah kat org lain kjap sgt. tp marah aku dis time, aku x boleh halang. n now when ure going down aku amat gembira. mmg kau deserve nasib mcm ni. berlagak, mulut bau longkang. perasan bagus padahal x bagus mana. semua yg kau ade cume kenangan je, history yg x boleh drive kau forward. and aku ckup kesian pade kau baru2 ni mmg kau amat teruk. sori emo sgt malam ni. aku cukup seronok sbenarnya.





















ok now korg dah faham terima kasih. kalau x faham tanye yang faham.
"You'll forever walk alone"

No comments: