Tuesday, November 24, 2009

dulu2...

i still remember, mase aku skolah kat miri dulu. aku pindah dari kuching. SK matang jaya. there, i was the student to beat. aku dpt no. 1, trailing my frens by 2 or 3 points je...hahah...time tu competition amat tight..tp cdih sbab by darjah 2, aku dh kene pindah miri..yeahh..another environment..and this time i entered the school as a stranger. aku igt lagi sbab dulu aku suke tolong Rancangan Makanan Tambahan..aku tau aku x layak nak dapat..tp bile aku tolong angkat, aku dpt makan free jugak.

so one day aku truskan keje seperti biase...time rehat aku bergegas pegi bilik guru nk agihkan makanan rmt. makanan time tu ialah mee hoon. sdap wooo..aku pun angkat lah mee tu..dgn seorang kawan. tibe2 aku nak pijak satu anak tangga and slipped accidentally. nescaya semua mee tu jatuh bersepai di atas tanah. mase tu aku rasa nak nangis...bersalah sangat..sbab aku baru jatuhkan semua mee untuk makanan pelajar2 susah yg sedang kelaparan. bayangkan aku br hancurkan harapan diorang semua..uarghhhhhh...tu antara perkara yg x dapat aku lupakan kat skolah tu. SK South diberi nama.

and one more thing, aku punye markah purata sama dgn markah seorang budak ni. sblum ni die top scorer skolah. tp bile aku sampai ni jadi nya. so cikgu x dpt nk bagi siape2 no1 or no2..tibe2 die dpt idea untuk tgk markah bm. siape lagi tinggi , die dpt no 1.hahaha..guess what..aku dpt no 1. gadis tu tadi trus keluar bilik guru dgn sedihnya. if ure reading this which i know u wouldnt..sbab dh lame sgt sy x nampak or kontek awk. her name is Tengku Nur Nadia binti Tengku Abdul Malek. die kerabah Sultan Kedah. whoaa..

4 comments:

Nasuha said...

woaaaa....
haha... naget2..nang naget cita kau don.... kesian tgk nemiak. =p

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

kesian dgn cidak nya...
makanan dh xda..
org yg memerlukan.

ShafiqaHadi said...

kejamnye....

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

lahh...x sengaje wahai cd..
huhu..