Wednesday, November 18, 2009

???

memandangkan mlm ni aku x de nak buat ape, tadi pun baru balik dari rumah nenek angkat (ade ke?), aka nek lah..yap, kitorg mmg dh rapat sjak dari dulu lagi. kitorg dtg sarawak, diorang dh ade kat cni meniaga dkat simpang nk masuk MRSM kuching tu. one thing aku suke pasal beliau ialah generosity beliau memberi makan free setiap kali aku dtg ke gerai beliau. seronok lah kalau abah ajak pegi rumah cik lah dulu sbab leh makan free. favourite aku dulu ialah maggie kari..haha, yelah budak2 kan..time tu blom ade big apple lagi, krispy kreme, ataupun domino's pizza..makan jelah maggie. so td kitorg pegi melatwat die lah tadi sbab die sakit2 sikit. but anyways, aku bukan nk blog pasal beliau..tp im blogging about something that has nothing inside. kosong. aku pun x tau nk tulis ape..tp aku nak letak gambar2 time aku buat lab material..budak2 ni semua semangat berlakon mcm serious sgt mase lab konon2 tgh buat ujikaji yg penting2 whatsoever. padahal rmai yg melepak (bukan semua, termasuk aku) ambik gambar..ahaha




sori..group pic amat wajib b4 experiment.

"piling ni pakai yg smalam punye je,"

frust projek x jadi

"xde org nampak!"


then mase kelas drawing..sperti biasa org akan curik handphone aku nk curik2 amik gambar aku gune fon aku sendiri. pelik kan??








taulah aku tgh lukis title block je..hahaha


and this thing has been haunting me all dis while..still in progres..runsing aku mmikirkannya..

p/s: aku x sure nak letak post aku ni title ape.haha

2 comments:

ShafiqaHadi said...

mmg ada style....two thumbs up!ngeeeeeee~tc k.

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

hihi...thanxx