Saturday, August 1, 2009

2 weeks of madness..

yeah, finally its another weekend..what a relief...
everyone loves weekend, especially me yg ade 17 credit hours dis sem..
haha, today bgn awl n siapkan assignment autocad..
2 assignments overall..btw, im stranded with kudin here as he also has to siapkan his assignments...
kalau x die mesti balik and bawak balik rambutan yg montok2 dari dusun atok nya..(appropriate?)
tapi din dari tadi kau x buat assignment punnn..haha...
"aku ade 2 lukisan, 17 ....", haha no offence kudin..

btw, aku baru dpt email dari uni and they gave out 1 statement regarding h1n1..
"there are no confirmed cases in our uni"..
;P, ok aku percaya tapi bukan kah molek kalau email ni di buat begini
"there are no confirmed cases YET"..
bukan ape sbab aku x de tgk screening test pun lagi kat cni...
dhlah neighbouring unis dah tutup lame...and upnm pun lame tutup sampai angah pun boleh pegi kedah lah kan...
tapi bukan aku mintak cuti pun...tipu!aku mmg mintak..
hahah...btw, ckp pasal cuti..next week is midterm hol..
and aku balik!
wee~~

p/s: 2 weeks of madness?x de ape pun..nk stable kan balik coz dh bleh blog balik..

1 comment:

fakhruddin said...

rambutan montok2? ade ke patut? siot. haha. tu semua dari dusun nenek aku la. atuk aku dah lama takde.

cis! bahan aku lak. memang banyak assignment pun. pening kepala tak tau nak buat yang mana dulu. esok aku buat la. hehe