Sunday, August 23, 2009

Hari ni ke sungai besi




i

hari ni tadi..aku kudin and imran pergi ke sungai besi melawat angah yg berada di upnm...
b4 bertolak kitorg g hantar iki pergi mencari nafkah di alamanda dulu..
then aku tlah ditugaskan untuk membeli brg2 keperluan angah..
die hntr msj kat aku bunyi begini...


"lakukan tanpa gagal faham!!!"

haha...ape2 lah angah..nsb baek along syg kat kau..
hahaha..
sampai2 kat sungai besi kem mcm biase lah..bagi ic pe sume..
aku jumpe die kat kolej kejututeraan di bawah pondok di tepi jambatan..
ade gmbar untuk abah n ummi di kuhing.hehe..

2 comments:

fakhruddin said...

adik lu smart lah. otai lak tuh. macho gle. haha

"lakukan tanpa gagal, faham?!"

ayat paling best pernah aku dgr =]

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

hahaha..jgn din..
kau dh de im..