Friday, August 21, 2009

Gamelan dinner...

asfan menunggu chocolate indulgence...

tengah mencuba pecan buttercotch

d village view

ira, hana, kudin

sum of the WP

air sdap~

diorang ni lagi~

kek ni sdap gile..tapi time nak makan muak especially iki~

siot muke lapar tunggu lauk~

baim~

peah teacher and aisyah

group photo~

jgn tanye knape ia mcm ni.hahahaha


hana~

pada rabu yg lpas kelas gamelan kitorg tlah mengadakan farewell dinner untuk teacher kitorg...after all the hardwork blood sweat and tears diorang berjaya perform for konvokesyen uni10 that day..although aku xde that day, tapi smangat aku always bersama diorang..hahahaha...

btw, kitorg makan kat village view..dh lah aku ade knangan buruk kat ctu bersama fikry jambol am dan haziq..hahaha..tapi aku nk bwk ctu jugak koz ikan siakap die sdap...ok?haha...

btw thanx teacher for all the knowledge..."gamelan is in us"

3 comments:

fikri FAUZI said...

sumpah best duhhhh.
bile nk dinner lagiii?

fakhruddin said...

"aku tlah mengadakan farewell dinner untuk teacher kitorg..."

suppose to be,

"aku DAN RAKAN2 YG LAIN tlah mengadakan farewell dinner untuk teacher kitorg..."

huhu

Zu--LfADh..^li--->>suCEsS said...

haha..silap..
aku ubah jap lagi din..