Tuesday, August 25, 2009

Raya

good morning world!
huhu, pagi ni kelas kau start kol 11...and ends at 12...
pas tu free sampai pukul 4 ptg..ade klas statics and malaysian studies..
pendek kata, hari ini merupakan antara hari favourite aku sem ni..
bukan sahaja aku dapat bgn sedikit lewat, masa pengurusan juga lebih panjang dan lbih selesa untuk ke kelas..

ptg ni DYMM sultan selangor akan datang ke masjid uniten..menteri besar ngan exco2 sume hadir ke masjid...(eh knape aku tulis mcm skema sgt bunyi ni...)..smalam org yg pling excited of course lah YB Kimi yg nk sgt jumpe menteri besar Selangor..die pakat ajak sume org pegi masjid esok nk jumpe dgn MB...pas tu ade kod pakaian yg kene ikut tapi die slamber x nak ikut code tu...wajib pakai baju kebangsaan esok.. tapi die x nak ikut..wey YB Kimi kau nak masuk majlis org ikut lah protokol die..jgn ikut suke deyyhh..oops..!

start dis week YM dh boleh pakai di waktu pagi..internet amanah skarg dh x pakai proxy..pakai auto detect je..speed pun at times agak laju dan bisa merembat hati pelajar..tapi effect ym pagi hari amat ketara bile aku hampir2 nak lewat smalam..aku tgh ym2 ngan org tibe2 x sdar dh pukul 7.50..ape lagi aku ngan kwn aku pun kelam kabut berlari pergi kelas..haha..tp ok gak lah coz speed internet pun improved..alhamdulillah...

aku konfirm balik raya 18 sept ni...jom miak sarawak pulang kuching kita raya kuching..haha.banyak rumah mok di ngabas tok..haha..that day hana ckp kat aku mom die nak tempah kek lapis kat aku..aku dh mcm vendor dah ni..thanx kudin sbab knalkan aku sbagai vendor kat uniten ni..haha..

LIVERFOOL 1-3 Aston Villa

1 comment:

fakhruddin said...

haha. sama2. nak aku promote ko guna emel uniten ke? haha

hoit, apa liverfool?? sucks!!